Wij zijn blij als jij het bent 🙂

Service, garantie en klantvriendelijkheid staan hoog bij ons in het vaandel en het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Laat het ons dan zeker weten!

We vragen je vriendelijk om je klacht aan onze afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail: info@footlogics.nl, reguliere post en/of telefonisch via 036 5260 888. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact bekijken je klacht en we doen onze uiterste best naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

FOOTLOGICS Europe

Markerkant 13 3 J

1314AL

Almere

info@footlogics.nl

036 5260 888

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.
Wij behandelen en beantwoorden je klacht zo snel mogelijk. Je krijgt in ieder geval binnen 2 dagen na ontvangst van je bericht antwoord van ons. Als het meer tijd nodig heeft, dan stellen wij je hiervan op de hoogte.

Als je dit niet op prijs stelt, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Footlogics bij is aangesloten.

Betaalmogelijkheden
Webshop keurmerk logo Thuiswinkel Waarborg logo Avg ok logo Shopping Awards
[]